Gabi
Kingad internetis, leidke oma kingapaar kaudu!
Gabi
Naiste jalatsid
Laste jalatsid
Meeste jalatsid
Kotid, Aksessuaarid
Joped
Pudukaubad
Lõng

Ostu registreerimine, tasumine ja kinnitamine

Kauba tellimine meie internetipoest on väga lihtne ja mugav. Otsingu kaudu saate kiiresti leida vajaliku kauba paljude parameetrite alusel, alustades hinnast, mõõdust ja värvist ning lõpetades stiiliga jms.

Ostukorvi koostamisel on Teil võimalus tasuda tellimuse eest:

Maksevõimalused
Swedbank
Läti
SEB Banka
Läti
JSC bank Citadele Latvia
Läti
Luminor Latvia
Läti
VISA/Maestro
3D Secure By EveryPay
Revolut
Läti
Swedbank
Eesti
SEB bank Estonia
Eesti
LHV bank Estonia
Eesti
VISA/Maestro
3D Secure By EveryPay
JSC bank Nordea Estonia
Eesti
Coop Pank
Eesti
Revolut
Eesti
Paysera account
Rahakotid
JSC bank Swedbank
Leedu
JSC bank SEB
Leedu
Luminor Bank AS
Leedu
VISA/Maestro
3D Secure By EveryPay
JSC bank Šiaulių bankas
Leedu
Lithuanian credit union
Leedu
JSC bank Medicinos Bankas
Leedu
JSC bank Citadele
Leedu
Revolut
Leedu
Paysera account
Rahakotid
VISA/Maestro
3D Secure By EveryPay
VISA/Maestro
3D Secure By EveryPay


Kui esitate tellimuse Gabi.ee lehel, nõustute Te tasumise, kättetoimetamise ja kauba tagastamise reeglitega.

Et kaupade kättetoimetamine kulleriga toimub tööajal (tööpäevadel kell 9.00 kuni 18.00), palume Teil esitada selline kättetoimetamise aadress, kus Te võite kauba tööpäeva jooksul vastu võtta, näiteks töökoht, kodu vms. Aadressi muutumise või korduva väljasõidu korral esitatakse Teile arve täiendavate kättetoimetamise kulude eest.

Gabi.ee kinnitab, et Teie esitatud isiklikku informatsiooni kasutatakse ainult tellimuse täitmiseks ja kauba kättetoimetamiseks.

Lisainfo saamiseks kirjutage gabi@gabi.lv. 

Peale Gabi.ee poes tellimuse esitamist saate e-kirja oma tellimuse kinnitamiseks.

Kirjas olevate juhiste järgimisel saate jälgida oma tellimuse staatust (vastu võetud, töötlemisel, saadetud).

Kui valite kättetoimetamise kulleriga, täpsustab kullerfirma esindaja kättetoimetamise aega samal päeval.

Kui valite kättetoimetamise pakiautomaati, saate lühisõnumi ja e-kirja Omniva, DPD Pickup poolt kohe, kui Teie tellimus toimetatakse Teie valitud pakiautomaati. Küsimuste või info täpsustamise vajaduse korral võtab Teiega ühendust Gabi.ee esindaja, helistades Teie näidatud kontakttelefonil.

Koos ostuga saate Te kaasa:

  • ostu kinnitava arve-saatelehe 3 eksemplaris. Ühe eksemplari allkirjastate tellimuse kättesaamisel Teie ja annate kullerile, ülejäänud eksemplarid jäävad Teile.
  • tellitud kaupade kasutusjuhendi, mida tuleb järgida

Pea meeles!

  • "Gabi.ee" internetis pakutavate jalatsite garantii vastab Läti Vabariigi õigusaktidele.
  • Pidage meeles, et kampaaniahindu/ sooduskupongeid harilikult ei summeerita. 
  • Erandjuhtudel kampaaniate ja kupongite kehtivusajal võidakse katkestada tasuta kohaletoimetamine.
Kaupade tellimisel nõustute Te kaupade tellimise, tasumise, kättetoimetamise ja tagastamise reeglitega.

Kauba vahetus või tagastamine

Kui gabi.lv kaudu tellitud kaup ei sobi või ei meeldi Teile, võite Te selle tagastada või välja vahetada 14 päeva jooksul alates tellimuse kättesaamise päevast. Kauba saate tagastada koos saatelehe ja avaldusega tagastamise põhjuste kohta, saates need:

TASUTA tagastus läbi OMNIVA pakiautomaadi
*Juhul kui paki kättesaamiseks oli valitud Omniva pakiautomaad

või:


Läti, Omniva pakiautomaat:
"Rīgas Maxima X Ulbrokas iela pakomāts"
Ulbrokas iela 4, Rīga
Läti, Riia
Pakiautomaadi sihtnumber: 9971

Telefonil: +371 28 44 83 73

Adressaat: SIA ARTIMA
E-mail: gabi@gabi.lv
Kuidas pakki saata?
- posti

SIA ARTIMA
Lubānas 76, LV-1073
Riia, Läti

Mobiiltelefonil: +371 28 44 83 73 (EN/RU/LV)
* töötunnid: E-R 10.00-17.00

 

Klientide tagastatud kaup toimetatakse Kauba müüjale, kes hindab, kas on täidetud järgmised tingimused:

  • toodet pole kasutatud,
  • toode on 100% müümise seisundis ja välimusega,
  • toode on originaalpakendis kõigi originaaldokumentidega (kui need olid kaubale lisatud).

Kui Kauba müüja konstateerib, et Klient on kaupa kasutanud ja see pole enam 100% müümise seisundis ja välimusega, siis raha ei tagastata. Kui tingimused on täidetud, on Kauba müüja kohustus viivitamatult, mitte hiljem kui 30 päeva jooksul alates tarbija kirjaliku keeldumise saamise päevast tagastama tarbijale rahasumma, mis maksti kauba, asja või teenuse eest enne lepingu lõppemise hetke. Tootjal, müüjal või teenuse osutajal on õigus mitte tagastada tarbijale kauba või asja eest tasutud rahasummat, kuni tarbija pole kaupa või asja tagastanud või pole esitanud kauba või asja tagastamist või ärasaatmist kinnitavaid dokumente.


Kauba tagastamise avaldused:

  • avaldus kauba vahetamiseks teise kauba vastu
  • avaldus raha tagastamiseks
  • raha saate Te tagasi 2 nädala jooksul peale kauba tagastamist (välja arvatud tasu kauba kättetoimetamise eest). Kauba tagastamise kulutused – posti-, kulleri- või transpordikulud – tuleb Teil endal katta.
  • Kaupa ei vahetata ümber ega parandata, kui kahjustused on tekkinud kasutusjuhiste ja -reeglite eiramisel.
Kättetoimetamise variandid
Kättetoimetaine
Pakume kiiret ja tasuta kohaletoimetamine!
Pakume kiiret ja tasuta kohaletoimetamine!
0 s:0 h:0 w:0 w:0 o:0
%2Fdelivery%3Flang%3Dee